سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

کلمات کلیدی

گوپرو

کانن

سونی

دوربین نیوز

sony

gopro

canon

نیکون

nikon

نقد و بررسی

راهنمای خرید

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7500

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D810

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D5300

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7200

دوربین اکشن کمرا گوپرو GOPRO HERO 6

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین اکشن کمرا GOPRO HERO 6

دوربین سونی Sony ALPHA A7 R III

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی ALPHA A7 R III

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7100

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن EOS 200D

دوربین کانن Canon EOS 200D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D3400

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D5500

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 70D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون P900

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 750D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 6D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 80D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 760D

  • ۰
  • ۰

باید توجه داشته باشید که در پاناسونیک GH4 هیچگونه امکان اتصال از طریق بی سیم در اختیار شما نیست ولی در مدل دوربین پاناسونیک Panasonic LUMIX GH5 امکان اتصال از طریق WIFI و بلوتوث برای شما فراهم می باشد و در کنار این تغییرات شایان ذکر است که بیت ریت ضبط ویدیو در پاناسونیک GH5 افزایش یافته و از 200MBS به 400MBS رسیده است و در ضمن شما امکان استفاده  استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین پاناسونیک LUMIX GH5 از 2 جایگاه مموری کارت در دوربین پاناسونیک Panasonic LUMIX GH5 دارید ولی در مدل GH4 تنها 1 جایگاه مموری کارت وجود دارد.
ابعاد بدنه دوربین پاناسونیک GH5 نسبت به GH4 مقداری تغییر کرده و به 87*98*139 میلیمتر رسیده ولی وزن این دوربین در بین دوربین های بدون ایینه در رنج سنگین وزن ها قرار می گیرد ، میانگین وزن در حدود 392 گرم می باشد ولی وزن پاناسونیک GH5 در حدود 725 گرم قرار می گیرد.
از دیگر نقاط مثبت دوربین پاناسونیک LUMIX GH5 که بسیار برای عکاسان مهم می باشد تعداد نقاط فوکوس می باشد که پاناسونیک GH5 به تعداد 225 نقطه فوکوس اراِیه می دهد .
سرعت شاتر دوربین پاناسونیک Panasonic LUMIX GH5 به نسبت بالا می باشد و تا 8000/1 ثانیه قابل تنظیم می باشد و قابل ذکر است که سرعت عکاسی پی در پی این دوربین 12 فریم بر ثانیه است.

شما امکان اتصال هدفون و میکروفن به بدنه دوربین پاناسونیک GH5 را از طریق پورت های خارجی تعبیه شده بر روی بدنه را دارید و توجه داشته باشید که این بدنه در مقابل شرایط مختلف اب و هوایی مقاوم است.
دوربین پاناسونیک Panasonic LUMIX GH5 از دو جایگاه کارت حافظه بهره می برد که نکته ی خوبی برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای می باشد و نکته ی مهم دیگر بهره بردن پاناسونیک GH5 از ال سی دی بالا TOP LCD می باشد که باید در نظر داشته باشید.
از دیگر امکان خوب دوربین پاناسونیک GH5 امکان عکاسی با فرمت 4K(8mp) و 6K(18mp) می باشد و البته بیت ریت بالای ویدیو هم تا 400mbs افزایش یافته است.
در کنار تمامی نقاط مثبتی که ذکر شده است تنها به 3 نکته ضعف می توان اشاره نمود که استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین پاناسونیک LUMIX GH5 اولی ان قدرت پایین باطری می باشد که فقط برای شما امکان 410 شات عکس را فراهم می کند و دومی ان می توان به وزن زیاد بدنه این دوربین اشاره نمود ه که در حدود 725 گرم می باشد و البته بر روی این مدل فلاش سرخود وجود ندارد ولی امکان نصب فلاش خارجی را برای شما فراهم کرده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی