سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

کلمات کلیدی

گوپرو

کانن

سونی

دوربین نیوز

sony

gopro

canon

نیکون

nikon

نقد و بررسی

راهنمای خرید

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7500

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D810

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D5300

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7200

دوربین اکشن کمرا گوپرو GOPRO HERO 6

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین اکشن کمرا GOPRO HERO 6

دوربین سونی Sony ALPHA A7 R III

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی ALPHA A7 R III

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7100

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن EOS 200D

دوربین کانن Canon EOS 200D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D3400

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D5500

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 70D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون P900

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 750D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 6D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 80D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 760D

  • ۰
  • ۰

از دیگر ویژگی های کانن پاورشات SX60 HS ساپورت کردن فرمت Raw و همچنین عملکرد حرفه ای در امر فیلم برداری آن است. از نقاط ضعف آن نیز می وان به عملکرد منظره یاب الکترونیکی آن، کم بودن حداکثر محدوده دیافراگم و محدودیت در کنترل دوربین کانن SX60 HS از طریق تلفن های هوشمند اشاره کرد.سیستم اتوفوکوسش هوشمند و بسیار سریع است و مجهز به تثبیت کننده هوشمند لنز است و دارای سیستم یاری رسان زومینگ نیز می باشد.دوربین کانن SX60 HS لنز این دوربین هم در بخش تله و هم واید ارتقای چشم گیری داشته است لذا برای کاربرانی مناسب است که قصد عکاسی از مناظر گسترده و سوژه های دوردست را دارند.
از نظر ابعاد و وزن دوربین کانن SX60 HS ، به میزان 5 میلیمتر عریض تر و بلندتر ، 10 میلیمتر ضخیم تر و 55 گرم سنگین تر از مدل SX50 HS می باشد . از نظر خطوط بدنه ، دوربین کانن Canon SX60 دارای انحنای بیشتری نسبت به مدل قبلی بوده و احساس خوبی را هنگام در دست گرفتن ایجاد میکند .

محدوده ی ISO دوربین کانن Canon SX60 برای عکاسی در نور معمولی بین 3200-100 و برای موقعیت های کم نور تا 6400 در نظر گرفته شده است . سیستم نورسنجی طراحی شده برای کانن SX60 بصورت سه حالته نقطه ای، مرکز گرا و میانگین عمل می کند . قابلیت تنظیم سرعت شاتر در دو حالت دستی و Tv بین 2000/1 ثانیه تا 15 ثانیه است امکان پذیر می باشد.کانن در سال 2014 با ارائه کانن SX60 دوربین هایی با قابلیت زوم اپتیکال  60 برابر مثل P600 نیکون را پشت سر گذاشت و اولین دوربین با لنز ثابت و بزرگنمایی اپتیکال 65 برابر را به جهان معرفی می کند.
 این دوربین کانن SX60 HS دارای فلاش داخلی و زمان سنج خودکار برای 2 و 10 ثانیه و حالت تنظیمی است. از ویژگی های دیگر دوربین SX60 HS کانن می توان به قابلیت تشخیص چهره، فوکوس اتوماتیک ردیاب و عکاسی پی در پی تا 6.4 فریم در ثانیه اشاره کرد.
سیستم فیلمبرداری در کانن SX60 به  Full HD با 30p و 60p ارتقا یافته و از نقاط قوت این دوربین است. به منظور افزایش کیفیت بهتر صدا هنگام فیلمبرداری می توانید یک میکروفون به دوربین خود اضافه کنید. فیلمبرداری با سرعت پایین در دوربین کانن SX60 HS دو رزولوشن VGA و QVGA انجام میشود و فایل نهایی فیلمبرداری به فایل MP4 تبدیل می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی