سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

سایتی برای علاقه مندان به دوربین های کانن

کلمات کلیدی

گوپرو

کانن

سونی

دوربین نیوز

sony

gopro

canon

نیکون

nikon

نقد و بررسی

راهنمای خرید

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7500

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D810

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D5300

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7200

دوربین اکشن کمرا گوپرو GOPRO HERO 6

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین اکشن کمرا GOPRO HERO 6

دوربین سونی Sony ALPHA A7 R III

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین سونی ALPHA A7 R III

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D7100

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن EOS 200D

دوربین کانن Canon EOS 200D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D3400

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون D5500

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 70D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین نیکون P900

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 750D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 6D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 80D

استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین کانن 760D

  • ۰
  • ۰

صفحه نمایش پشت GOPRO HERO 6 برای استفاده از حالت LIVEVIEW و البته مشاهده فیلم ها و عکس های گرفته شده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، سایز و البته کیفیت صفحه نمایش در هر دو مدل GOPRO HERO 6 و HERO 5 با هم یکسان می باشند ولی در مدل جدید دوربین گوپرو GOPRO HERO 6 با تغییرات ظریفی در نوع و ارنباط منوها و درخشندگی صفحه نمایش مواجه می شویم و در صورتی که قبلا از گوپرو HERO 5 استفاده کرده باشید متوجه این تغییر خواهید شد.
بالانس رنگها در گوپرو GOPRO HERO 6 گرمتر از مدل قبلی می باشد بدین شکل که رنگ زرد بیشتری و ابی کمتری را نسبت به مدل قبلی خود گوپرو HERO 5 مشاهده خواهید نمود که همین مسِئله باعث به طبیعی جلوه دادن بیشتر رنگها منجر می شود.
در مقایسه قدرت فیلمبرداری دوربین گوپرو GOPRO HERO 6 در مقابل HERO 5 برنده این مقایسه استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین اکشن کمرا GOPRO HERO 6 می باشد بدین ترتیب که فیلمبرداری 4K با فریم ریت 30 در گوپرو HERO 5 به 60 فریم بر ثانیه رسیده و همچنین در فرمت FULL HD از سرعت 120 فریم بر ثانیه در گوپرو HERO 5 به 240 فریم در GOPRO HERO 6 رسیده است.

شما بیشترین سایز خروجی در فیلمبرداری با فرمت 4K با سایز 3000*4000 را در دوربین گوپرو GOPRO HERO 6 در اختیار دارید که همین مورد در گوپرو HERO 5 سری BLACK تنها 2160*3840 می باشد.
قدرت زوم دیجیتال 2X در گوپرو GOPRO HERO 6 در نظر گرفته شده که در استعلام قیمت-راهنمای خرید دوربین اکشن کمرا GOPRO HERO 6 وجود ندارد شما قادر خواهید بود با لمس صفحه نمایش و کشیدن انگشتان به اطراف صفحه نمایش زوم دیجیتال را اعمال کنید و البته حساسیت ایزو در حین عکاسی تا رنج 3200 هم افزایش یافته است.

بدنه گوپرو GOPRO HERO 6 به خودی خود در مقابل اب خوردگی مقاوم است و WATER PROOF می باشد و احتیاجی به نصب محفظه ی خاص و اضافی بر روی دوربین نمی باشد و به تنهایی بدنه دوربین گوپرو GOPRO HERO 6 تا عمق 10 متری در زیر اب کارایی خود را حفظ می کند.
از لحاظ منوها و قابلیتهای ارتباطی هر دو مدل GOPRO HERO 6 و گوپرو HERO 5 میتوان عنوان نمود که هر دو با هم یکسان می باشند و از دکمه ها و منو بارهای یکسانی بهره می برند و قابلیت کنترل توسط صدا VOICE هم در هر دو مدل وجود دارد و می توانید استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی